tisdag 2 augusti 2011

Shit vad hungrig jag är

Måste vara magen som ställer om sig nu för den är alldeles uppblåst ( mer än den redan är :-)
Jag är jättehungrig å tänker smälla på en liten sallad ,annars kommer jag inte kunna sova.
I morse var paj det enda som kunde förtäras, OMG vad fett det var. Det var alldeles för mycket fett i det receptet för min smak. Pajskalet bestod av ägg o grädde. Fyllningen bestod av grädde, creme fraiche, bacon o riven ost. Värmde upp i micron å det verkligen dröp i fett......vet ej om jag ska kasta skiten eller tvinga ner det. För mätt blev jag ...åt 06 och höll mig till 12. Drack en proteinshake därimellan.
Nu ligger kyckling i ugnen, ska bli sallad till lådan i morgon. Några stora skivor mozzarella till. Det är så varmt på jobbe så ska bli gott att äta lite kallt.

Måste leta på lite mer recept, take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar